Waarom geen online jurken?

We proberen kort op een rijtje te zetten waarom wij denken dat je makkelijker kunt komen passen in onze winkels (en waarom het leuker en nuttiger is..) :

- Je wilt (heel) veel jurken passen...als we kijken hoeveel jurken er gemiddeld gepast worden voordat tot aankoop wordt overgegaan: gemiddeld 15. Dus on-line betekent dat 15 pakketten: minimaal, want misschien bestel je voor de zekerheid een maatje meer en minder. Dat betekent een heleboel heen en weer rijden.

- Als je die jurk dan binnen hebt ziet hij er opeens heel anders uit dat op het plaatje: teleurstelling! Google eens op on-line shop failures !

- Vaak kloppen de maten niet en pas je de jurk gewoon niet: dat komt echt zo veel voor! Daarom geven we geen maten: het is niet zo zinvol en we zijn geen webshop maar een winkel.

- Trek je de jurk aan komt het vaak voor dat de pasvorm onbevredigend of zelfs helemaal niet goed is: teleurstelling! Geen vrouw is hetzelfde en wij weten welke jurk bij welk figuur past.

- Onze collectie is samengesteld uit jurken van sinds 2009 geselecteerde leveranciers. Daarmee hebben wij voor jullie al een strenge voorselectie gemaakt op pasvorm en kwaliteit. Vervolgens zijn deze jurken aan duizenden klanten verkocht en gedragen: die kennis nemen we weer mee bij het samenstellen van de collectie. Die ervaring en kennis heb jij uiteraard niet: hoe vaak koop je nu een galajurk of cocktailjurk? Daar kunnen we dus zeker bij helpen selecteren en kiezen!

- Pas als je de jurk aantrekt merk je hoe de jurk echt is voor je (en dat zie je niet van een plaatje) Sommige jurken zien er nogal simpel uit op een plaatje: laten dat nu vaak de mooiste jurken zijn!

- Daarom zien we heel vaak (meestal!) mensen na pas sessies een heel andere jurk kiezen dan ze op de website hadden uitgekozen. Want wat je wilt weten is: hoe voelt de jurk? Wat doet de jurk met je?

- Zelfs jurken op de hanger die mensen op verzoek van onze medewerkers dan toch maar worden gepast blijken soms dé perfecte jurk te zijn.

- Als je de jurk in het echt zien kan je die beter beoordelen. De kleur, de stof...al die details zie je veel beter. Veel mensen komen vaak bij ons nadat een on-line bestelling teleurstellend heeft uitgepakt...als die al op tijd kwam...

- het is gezelliger met je dochter of vriendinnen te komen passen: ze kunnen je helpen met je keuze. Het is dan ook vaak een gezellige drukte in onze winkels waarbij iedereen iedereen helpt! Je wordt vaak ook geïnspireerd door wat je anderen ziet aantrekken!

- in de winkel zijn ook bijpassende accessoires zoals schoentjes, sieraden, tasjes. Op internet zou je dan verschillende websites moeten afzoeken: nog meer pakketjes, nog meer terugsturen! En kan je dan echt zien of alles matcht? Bij ons zie je in een keer het hele plaatje! En dat kan erg emotioneel zijn, zeker voor moeders...

- Als je advies nodig hebt dan zijn wij er voor je: het kan soms echt moeilijk zijn om de juiste jurk te kiezen. Als je zelf wilt proberen: vinden we ook prima.

- Je kan de jurk meteen meenemen als je die past: hoe leuk is dat?

- Er is altijd een winkel om je te helpen als er een probleem is.


Tenslotte:

Wat is een stad zonder leuke winkels? Toch helemaal niet meer aantrekkelijk? Geef ons en onze collega's bestaansrecht door bij ons te kopen. Daarmee steun je de gezelligheid in de stad en onze Nederlandse economie. Behalve gezellig is het dus nog nuttig ook! Je moet er niet aan denken dat mensen helemaal niet meer buiten komen en alles van achter hun computer doen. Wij hopen van niet. Wij vinden contact met jullie, onze klanten heel belangrijk. Die wisselwerking tussen klant en winkel is voor ons van groot belang en zorgt ervoor dat we beter begrijpen wat jullie zoeken en willen. Dat kunnen we weer vertalen naar ons beleid en onze collectie. Een webshop is eenrichtingverkeer en stelt haar collectie samen op basis van kille cijfers. Het is niet voor niets dat grote webshops nu ook eigen winkels openen! Het is niet voor niets dat we vier grote winkels hebben en nog steeds groeien.